Slapto pirkėjo tyrimas

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Slapto pirkėjo tyrimas – tikslus ir objektyvus būdas įvertinti klientų aptarnavimo kokybę ir išsiaiškinti konkurencingumo lygį tarp konkurentų.

JAV nėra nei vienos, net ir mažiausios parduotuvės, kuri aptarnavimo kokybei užtikrinti nenaudotų slapto pirkėjo paslaugos.

NAUDA JUMS

Pardavimų augimas

Darbuotojų įvertinimas

Geresnė kliento aptarnavimo kokybė

NAUDA JUMS

Pardavimų augimas

Darbuotojų įvertinimas

Geresnė kliento aptarnavimo kokybė

METODOLOGIJA

A

Slapto pirkėjo tyrimą atlieka specialiai apmokyti specialistai, sudarydami eilinių klientų įspūdį.

Jų darbas – lankytis tiriamoje vietoje, naudotis teikiamomis paslaugomis, konsultuotis ir atidžiai stebėti personalo darbą.

B
C

Po vizito tiriamoje vietoje, slaptas klientas įvertina tiriamųjų aptarnavimo lygį, aprašydamas savo apsilankymo patirtį ir parengdamas specialią ataskaitą.

Tyrimo metu yra fiksuojama, ar personalas klientus aptarnauja vadovaujantis įmonės aptarnavimo standartu ir ar sukuria pridėtinę vertę įmonei.

D

TYRIMO NAUDOJIMAS

Išsiaiškinti darbuotojų įgūdžius, įvertinti darbo proceso kokybę, ištirti konkrečius produktus.

Išanalizuoti konkurentų padėtį

Išryškinti skirtumus, tarp tiriamos įmonės ir konkurentų aptarnavimo lygio.

TYRIMO METODAI

Vizitas, skambutis, el. laiškas, el. užklausa

Slapto pirkėjo tyrimas su (audio/video) įrašymu

Integruotas slapto pirkėjo tyrimas

REZULTATŲ PATEIKIMAS

Objektyvūs tyrimo rezultatai pateikiami specialioje ataskaitoje, kurioje aprašoma slapto kliento apsilankymo patirtis ir kokybės įvertinimas.

Rezultatuose gali būti pateikta ir subjektyvi slapto kliento nuomonė, kuri pažymi situacijos metu patirtas emocijas, išgyvenimus ir aptarnaujančio personalo sukurtą atmosferą.

Klientui paruošiama tyrimo rezultatų analizės ataskaita, kuri atvaizduojama skirtingais pjūviais – parengiama SWOT ir TOWS analizės.

Objektyvūs tyrimo rezultatai pateikiami specialioje ataskaitoje, kurioje aprašoma slapto kliento apsilankymo patirtis ir kokybės įvertinimas.

Rezultatuose gali būti pateikta ir subjektyvi slapto kliento nuomonė, kuri pažymi situacijos metu patirtas emocijas, išgyvenimus ir aptarnaujančio personalo sukurtą atmosferą.

Klientui paruošiama tyrimo rezultatų analizės ataskaita, kuri atvaizduojama skirtingais pjūviais – parengiama SWOT ir TOWS analizės.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.