Priemonės tikslas – skatinti MVĮ skaitmeninimą, finansuojant e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją.
Paramos kriterijai:
- MVĮ, kurios veiklą vykdo ne trumpiau kaip 1 metus, o vidutinės metinės pardavimo pajamos per paskutinius trejus finansinius metus arba pajamos per laikotarpį nuo įmonės įregistravimo dienos (jeigu MVĮ įregistruota mažiau kaip prieš 3 pastaruosius finansinius metus) yra ne mažesnės kaip 100 000 Eur.
- Paramos dydis – iki 70 000 Eur;
- Paramos intensyvumas – iki 50 proc.
- Paraiškų teikimo laikotarpis – planuojamas 2023 m. birželis
- Kvietimui skirta 12 mln. Eur
Parama skiriama e-komercijos sprendimams, kurie inovatyviais būdais pakeltų MVĮ skaitmeninio intensyvumo lygį pagal sprendime naudojamas skaitmenines technologijas. Iš pateikiamų 12 skaitmeninių technologijų būtina pasirinkti bent 7:
- internetą MVĮ naudoja ne mažiau kaip 50% dirbančių darbuotojų,
- IRT specialistų ištekliai,
- naudojamas spartusis internetas (ne mažiau 30 Mbps),
- mobilaus interneto prietaisai naudojami ne mažiau kaip 20% MVĮ darbuotojų,
- interneto svetainė,
- interneto svetainė su sudėtingomis funkcijomis (pvz. : svetainė turinti produktų katalogus, kainynus, norimo dizaino pasirinkimą, galimybę užsakyti, rezervuoti ar pirkti produktus/paslaugas, stebėti užsakymo pristatymą, ir pan.)
- socialiniai tinklai,
- mokama reklama internete,
- MVĮ, perkančios debesų kompiuterijos paslaugas,
- automatizuotam apdorojimui tinkamų e. sąskaitų siuntimas,
- e-komercijos internetiniai pardavimai sudaro ne mažiau kaip 1% visos apyvartos,
- verslas vartotojui (B2C) internetiniai pardavimai sudaro daugiau nei 10% visų internetinių pardavimų.
Didžiausias vertinimo balas suteikiamas investicijas gavusios MVĮ pajamų padidėjimui per 3 finansinius metus po projekto įgyvendinimo – skaičiuojamas santykis tarp pareiškėjo pajamų augimo ir prašomos finansavimo sumos.