Projekto pavadinimas – Klientų savitarnos sprendimų diegimas SeeNext.
Projekto kodas – NR. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0498
Projekto tikslas – Informacinių technologijų verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu diegimas siekiant padidinti pajamų augimą.
Uždavinys – klientų savitarnos sprendimų kūrimas.
UAB SeeNext tyrimų paslaugų kliento savitarnos užsakymų ir apmokėjimo posistemė suteiks galimybę įmonėms automatizuotai apmokėti už pasirinktas rinkos tyrimų paslaugas, teikti užklausas per sistemą, matyti savo užsakymų istoriją, pateikti naujus užsakymus, parsisiųsti sugeneruotas sąskaitas, atšaukti pateiktus užsakymus. Tikimasi, kad šis paslaugų užsakymo automatizavimas, padės sutaupyti ir padidinti pareiškėjo pajamas.
Projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis: 2022-03-24–2023-03-24
Projekto vertė: 48 320,00 Eur, iš kurių 36 240,00 Eur – finansuojami iš Europos regioninės plėtros fondo kaip Europos Sąjungos atsako į Covid-19 pandemiją priemonė ir 12 080,00 Eur pareiškėjo lėšos.
Projekto vykdytojas: UAB SeeNext