Slapto pirkėjo tyrimas
Įmonėms augant aptarnavimo kokybės užtikrinimas tampa tikru iššūkiu. Padėjome daugiau nei 197 įmonėms susitvarkyti šią problemą.
Susipažinkime. Padėsime ir Jums.

Dėkojame klientams
Slapto pirkėjo
tyrimo metodai
- Darbuotojų pardavimų įgūdžių įvertinima
- Užsakymų vykdymo procesų kokybinė analizė
- Konkuruojančių panašių produktų rinkos analizė
- Konkurentų silpnybių ir stiprybių identifikavimas
- Toje pačioje rinkoje veikiančių įmonių palyginimas ir
įvertinimas - Naujų galimybių identifikavimas

Procesas vedantis į rezultatus
1. Susitikimas
2. Analizė
3. Apsilankymas
4. Duomenų įkelimas
5. Ataskaitos pristatymas
Metodai, kuriuos
taikome tyrimuose
Tyrimas su
audio/video įrašu
Vizitas
tyriamoje vietoje
Telefoninis
skambutis
Elektroninė
užklausa
Elektroninis
laiškas
Integruotas
pirkėjo tyrimas
Tyrimo ataskaitos
dalys
Visapusiškam situacijos įvertinimui, galutinė ataskaita dažniausiai susideda iš šių elementų. Aptarimo metu išanalizuojame juos atskirai ir bendroje visumoje. Slapto pirkėjo tyrimo dokumentų pavyzdžiai:
Ataskaitos pateikimas
Objektyvūs tyrimo rezultatai pateikiami specialioje ataskaitoje, kurioje aprašoma slapto kliento apsilankymo patirtis ir kokybės įvertinimas.
Slapto kliento komentarai
Rezultatuose gali būti pateikta ir subjektyvi slapto kliento nuomonė, kuri pažymi situacijos metu patirtas emocijas ir aptarnaujančio personalo sukurtą atmosferą.
Papildomos diagramos
Objektyvūs tyrimo rezultatai pateikiami specialioje ataskaitoje, kurioje aprašoma slapto kliento apsilankymo patirtis ir kokybės įvertinimas.
Pasitikėjimo verti skaičiai
Kviečiame susipažinti
Neabejojame, kad teisingas kelias į ilgalaikį bendradarbiavimą prasideda nuo pirmo kavos puodelio.
Susipažinkime. Padėsime atrasti Jūsų verslo galimybes ir parodysime kelią į norimą tobulėjimą.