Rinkos tyrimai

Sėkmingai verslo plėtrai privaloma turėti tikslią ir kokybiškai surinktą informaciją.

Padedame įmonėms priimti teisingus sprendimus, pagal atsakingai surinktus duomenis apie vartotojų elgesį, motyvaciją ar kitus aspektus.

Susipažinkime. Padėsime ir Jums.

Dėkojame klientams

Rinkos tyrimų
nauda

Betarpiškai bendradarbiaudami ir įsiklausydami į Jūsų įmonės poreikius, situaciją bei norimus pasiekti rezultatus parinksime tikslingiausius rinkos tyrimo metodus, o po jų atlikimo kartu aptarsime surinktus duomenis.

  • Tyrimus atliekame trijose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje
  • Tyrimus galime surinkti lietuvių, anglų ir rusų kalbomis
  • Rinkos tyrimus atliekame pažangiausiais CATI, CAPI ir CAWI metodais
  • Tyrimus atliekame privačiam verslui bei viešajam sektoriui
  • Galime surinkti iki 2500 korespondentų atsakymų per 1 savaitę

Klientų atsiliepimai

Likome patenkinti sklandžiu mokymų organizavimu, personalo svetingumu ir, svarbiausia, įsimintinais mokymais bei lektoriais. Neabejojame, kad artimoje ateityje susitiksime dar ne kartą!

Krispo logo

Diana

Produkto žinovė – personalo trenerė

Su SeeNext įmone pradėjome bendradarbiauti labai neseniai– šių metų rugpjūčio mėnesį. Esame įsitikinę, kad ateityje bendradarbiausime būtent su SeeNext.

PD-logo

Laura

Pasaulio drabužiai

Džiaugiamės dėl sklandaus ir profesionaliai atliekamo darbo. Slaptas klientas – tai ne tik objektyvūs matavimai, bet ir žmogiškos pastabos, kurių nesudėsi į anketą. O būtent tokių pastabų ir nuoširdaus rūpesčio mes ir gauname iš mūsų partnerių. Labai tikimės ir tolesnio rezultatyvaus bendradarbiavimo.

Jūratė

Sushi Express

Esami dėkingi SeeNext komandai už profesionaliai organizuojamus mokymus. SeeNext darbuotojai bei parinkti lektoriai atsižvelgia į mūsų poreikius ir parengia tikslinėms grupėms adaptuotas mokymų programas. Bendradarbiaujame jau dvejus metus ir rekomenduojame kitoms įmonėms rinktis SeeNext kaip patikimą mokymų partnerį. 

Varutis logo

Jurga

UAB „Varutis“ Kūrimo grupės vadovė

Procesas vedantis į rezultatus

Nuo pradžios iki pat pabaigos.
Kartu su klientu suplanuojame, įvykdome bei aptariame tyrimu metu surinktus duomenis
asfd

1. Susitikimas

Kartu su klientu aptariame tyrimo tikslą, parenkame auditoriją bei tinkamiausią tyrimui atlikti metodą.
asfd

2. Plano sudarymas

Paruošiame išsamų rinkos tyrimo planą, kurį vykdysime užsibrėžtų tikslų pasiekimui.
asfd

3. Tyrimo vykdymas

Pradedame duomenų surinkimo darbus bei nuolatos juos stebime, kad viskas vyktų pagal paruoštą planą.

4. Ataskaita

Atlikus rinkos tyrimus paruošiame nuodugnią ataskaitą bei susitinkame su klientu aptarti rezultatų.

Duomenų surinkimo metodai

data card image

Apklausa telefonu (CATI)

Duomenų rinkimo metodas, kai respondentas tiesiogiai bendrauja su apklausos atlikėju ir atsako į iš anksto parengtus ir su užsakovu suderintus klausimus. Dažniausiai naudojami uždari klausimai. Šis metodas yra greitas būdas gauti koncentruotą informaciją ir labai patikimas, nes pokalbis telefonu yra įrašomas. Tokiu būdu užtikrinamas tyrimo kokybiškas ir objektyvus atlikimas

data card image

Apklausa internetu (CAWI)

Duomenų rinkimo metodas, kai respondentas pildo iš anksto su užsakovu suderintą klausimyną internetu. Toks klausimynas gali būti pakankamai išsamus. Pagrindiniai internetinės apklausos privalumai yra sąlyginai greita galimybė surinkti didelį atsakymų skaičių. Klausimus galima pateikti ne tik tekstiniu, tačiau ir vaizdiniu, audio ir vaizdo formatais – visa tai suteikia galimybę respondentui perteikti informaciją įvairiais formatais. Lanksčiai galima naudoti uždaro tipo (atrinkti žmonės) ir atviro tipo (atsitiktiniai žmonės) apklausos rūšis.

data card image

Gyva apklausa (CAPI)

Duomenų rinkimo metodas, kai apklausos atlikėjas tiesiogiai bendrauja su respondentu ir atsako į iš anksto parengtą ir su užsakovu suderintą klausimyną. Šiuo metodu galima atlikti apklausą visos Lietuvos mastu ir užtikrinti reprezentatyvių duomenų surinkimą pagal geografines teritorijas bei demografinį respondentų pasiskirstymą pagal lytį, amžių ar kitus kriterijus. CAPI metodas yra lankstus ir pritaikomas įvairiems tyrimų tikslams.

Pasitikėjimo verti skaičiai

105
Atlikti
tyrimai
56
Lojalūs
klientai
90+
Apklausėjų komanda

Gaukite nemokamą paslaugų įvertinimą!

Neabejojame, kad teisingas kelias į ilgalaikį
bendradarbiavimą prasideda nuo pirmojo pokalbio.

Susipažinkime.

Padėsime atrasti Jūsų verslo galimybes ir
parodysime kelią tobulėti.

komandos narė
Neringa Bukauskaitė
Projektų vadovė
Apklausos Tyrimai

    Dažniausiai užduodami klausimai

    Kada tikslinga naudoti rinkos tyrimus?
    +

    Rinkos tyrimai didžiausią naudą turi tuomet, kai įmonės valdymui ar sprendimų priėmimui yra reikalingi duomenimis pagrįsti sprendimai. Tyrimo metu įvertinami rinkos veiksniai ir išgryninamos galimos rizikos. Rinkos tyrimai naudingiausi, kai reikia susidaryti tikslų rinkos, kurioje jau veikia ar planuoja pradėti veiklą Jūsų įmonė, vaizdą. 

    Kam yra skirti rinkos tyrimai?
    +

    Rinkos tyrimų pritaikymas yra nuo verslui aktualių klausimų sprendimo iki reikalingų duomenų surinkimo. Visais atvejais rinkos tyrimai turi padėti suprasti bendrą rinkos situaciją ar suteikti duomenis planuojamiems sprendimams įmonės viduje. 

    Nuo ko pradėti rinkos tyrimo užsakymą?
    +

    Pirmasis žingsnis yra poreikio išsiaiškinimas. Atsakius į klausimus, kodėl yra reikalingi tyrimai, koks apklausos tikslas, ką norime sužinoti ar kokius sprendimus priimsime surinkę duomenis, pradėsime dėlioti rinkos tyrimo struktūrą, parinksime tinkamiausią duomenų surinkimo metodą ir paruošime klausimyną. 

    Kokį duomenų surinkimo metodą pasirinkti?
    +

    Šis klausimas yra sudėtingas ir neturi vieno atsakymo. Susitikę aptarti Jūsų planuojamų rinkos tyrimų bei išsiaiškinę, kaip ir kur norite panaudoti surinktus duomenis, galėsime kartu nuspręsti, kokį duomenų surinkimo metodą tikslingiausia naudoti. 

    Per ilgametę praktiką esame pastebėję tendenciją, kad yra du pagrindiniai veiksniai, lemiantys gerai parinktą duomenų surinkimo metodą: tyrimo tikslas ir tiriama auditorija. 

    Skamba sudėtingai? Nebijokite. Susisiekite nemokamai pirmajai konsultacijai, kurios metu galėsime atsakyti į kylančius klausimus ir išsklaidyti abejones.