Rinkos tyrimai
Sėkmingai verslo plėtrai privaloma turėti tikslią ir kokybiškai surinktą informaciją.
Padedame įmonėms priimti teisingus sprendimus, pagal atsakingai surinktus duomenis apie vartotojų elgesį, motyvaciją ar kitus aspektus.
Susipažinkime. Padėsime ir Jums.

Dėkojame klientams
Rinkos tyrimų
nauda
Betarpiškai bendradarbiaudami ir įsiklausydami į Jūsų įmonės poreikius, situaciją bei norimus pasiekti rezultatus parinksime tikslingiausius rinkos tyrimo metodus, o po jų atlikimo – kartu aptarsime surinktus duomenis.
- Tyrimus atliekame trijose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje
- Tyrimus galime surinkti lietuvių, anglų ir rusų kalbomi
- Rinkos tyrimus atliekame pažangiausiais CATI, CAPI ir CAWI metodai
- Tyrimus atliekame privačiam verslui bei viešajam sektoriu
- Galime surinkti iki 2500 korespondentų atsakymų per 1 savaitęv

Procesas vedantis į rezultatus
Kartu su klientu suplanuojame, įvykdome bei aptariame tyrimu metu surinktus duomenis
1. Susitikimas
2. Plano sudarymas
3. Tyrimo vykdymas
4. Ataskaita
Duomenų surinkimo metodai

Apklausa telefonu (CATI)
Duomenų rinkimo metodas, kai respondentas tiesiogiai bendrauja su apklausos atlikėju ir atsako į iš anksto parengtus ir su užsakovu suderintus klausimus. Dažniausiai naudojami uždari klausimai. Šis metodas yra greitas būdas gauti koncentruotą informaciją ir labai patikimas, nes pokalbis telefonu yra įrašomas. Tokiu būdu užtikrinamas tyrimo kokybiškas ir objektyvus atlikimas

Apklausa internetu (CAWI)
Duomenų rinkimo metodas, kai respondentas pildo iš anksto su užsakovu suderintą klausimyną internetu. Toks klausimynas gali būti pakankamai išsamus. Pagrindiniai internetinės apklausos privalumai yra sąlyginai greita galimybė surinkti didelį atsakymų skaičių, klausimus galima pateikti ne tik tekstiniu, tačiau ir vaizdiniu, audio ir vaizdo formatais. Visa tai suteikia galimybę respondentui perteikti informaciją įvairiais formatais. Lanksčiai galima naudoti uždaro tipo (atrinkti žmonės) ir atviro tipo (atsitiktiniai žmonės) apklausos rūšis.

gyva apklausa (CAPI)
Duomenų rinkimo metodas, kai apklausos atlikėjas tiesiogiai bendrauja su respondentu ir atsako į iš anksto parengtą ir su užsakovu suderintą klausimyną. Šiuo metodu galima atlikti apklausą visos Lietuvos mastu ir užtikrinti reprezentatyvių duomenų surinkimą pagal geografines teritorijas bei demografinį respondentų pasiskirstymą pagal lytį, amžių ar kitus kriterijus. CAPI metodas yra lankstus ir pritaikomas įvairiems tyrimų tikslams.
Pasitikėjimo verti skaičiai
tyrimai
klientai
Gaukite nemokamą paslaugų įvertinimą!
Neabejojame, kad teisingas kelias į ilgalaikį bendradarbiavimą prasideda nuo pirmo kavos puodelio.
Susipažinkime. Padėsime atrasti Jūsų verslo galimybes ir parodysime kelią į norimą tobulėjimą