Rinkos tyrimai

Sėkmingai verslo plėtrai privaloma turėti tikslią ir kokybiškai surinktą informaciją.

Padedame įmonėms priimti teisingus sprendimus, pagal atsakingai surinktus duomenis apie vartotojų elgesį, motyvaciją ar kitus aspektus.

Susipažinkime. Padėsime ir Jums.

Dėkojame klientams

Rinkos tyrimų
nauda

Betarpiškai bendradarbiaudami ir įsiklausydami į Jūsų įmonės poreikius, situaciją bei norimus pasiekti rezultatus parinksime tikslingiausius rinkos tyrimo metodus, o po jų atlikimo – kartu aptarsime surinktus duomenis.

  • Tyrimus atliekame trijose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje
  • Tyrimus galime surinkti lietuvių, anglų ir rusų kalbomi•
  • Rinkos tyrimus atliekame pažangiausiais CATI, CAPI ir CAWI metodai•
  • Tyrimus atliekame privačiam verslui bei viešajam sektoriu
  • Galime surinkti iki 2500 korespondentų atsakymų per 1 savaitęv

Klientų atsiliepimai

Likome patenkinti sklandžiu mokymų organizavimu, personalo svetingumu ir svarbiausia įsimintinais mokymais bei lektoriais. Neabejojame, kad artimoje ateityje susitiksime dar nekartą!

Krispo logo

Diana

Produkto žinovė - personalo trenerė

Su SeeNext įmone pradėjome bendradarbiauti labai neseniai, šių metų rugpjūčio mėnesį. Esame įsitikinę, kad ateityje bendradarbiausime būtent su SeeNext.

PD-logo

Laura

Pasaulio drabužiai

Džiaugiamės dėl sklandaus ir profesionaliai atliekamo darbo. Slaptas klientas – tai ne tik objektyvūs matavimai, bet ir žmogiškos pastabos, kurių nesudėsi į anketą. O būtent tokių pastabų ir nuoširdaus rūpesčio mes ir gauname iš mūsų partnerių. Labai tikimės ir tolesnio rezultatyvaus bendradarbiavimo.

Jūratė

Sushi Express

Esami dėkingi SeeNext komandai už profesionaliai organizuojamus mokymus. SeeNext darbuotojai bei parinkti lektoriai atsižvelgia į mūsų poreikius ir parengia tikslinėms grupėms adaptuotas mokymų programas. Bendradarbiaujame jau dvejus metus ir rekomenduojame kitoms įmonėms rinktis SeeNext kaip patikimą mokymų partnerį. 

Varutis logo

Jurga

UAB „Varutis“ Kūrimo grupės vadovė

Procesas vedantis į rezultatus

Nuo pradžios iki pat pabaigos.
Kartu su klientu suplanuojame, įvykdome bei aptariame tyrimu metu surinktus duomenis
asfd

1. Susitikimas

Kartu su klientu aptariame tyrimo tikslą, parenkame auditoriją bei tinkamiausią tyrimui atlikti metodą.
asfd

2. Plano sudarymas

Paruošiame išsamų rinkos tyrimo planą, kurį vykdysime, užsibrėžtų tikslų pasiekimui.
asfd

3. Tyrimo vykdymas

Pradedame duomenų surinkimo darbus bei nuolatos juos stebime, kad viskas vyktų pagal paruoštą planą.

4. Ataskaita

Atlikus rinkos tyrimus paruošiame nuodugnią ataskaitą bei susitinkame su klientu rezultatų aptarimui.

Duomenų surinkimo metodai

data card image

Apklausa telefonu (CATI)

Duomenų rinkimo metodas, kai respondentas tiesiogiai bendrauja su apklausos atlikėju ir atsako į iš anksto parengtus ir su užsakovu suderintus klausimus. Dažniausiai naudojami uždari klausimai. Šis metodas yra greitas būdas gauti koncentruotą informaciją ir labai patikimas, nes pokalbis telefonu yra įrašomas. Tokiu būdu užtikrinamas tyrimo kokybiškas ir objektyvus atlikimas

data card image

Apklausa internetu (CAWI)

Duomenų rinkimo metodas, kai respondentas pildo iš anksto su užsakovu suderintą klausimyną internetu. Toks klausimynas gali būti pakankamai išsamus. Pagrindiniai internetinės apklausos privalumai yra sąlyginai greita galimybė surinkti didelį atsakymų skaičių, klausimus galima pateikti ne tik tekstiniu, tačiau ir vaizdiniu, audio ir vaizdo formatais. Visa tai suteikia galimybę respondentui perteikti informaciją įvairiais formatais. Lanksčiai galima naudoti uždaro tipo (atrinkti žmonės) ir atviro tipo (atsitiktiniai žmonės) apklausos rūšis.

data card image

gyva apklausa (CAPI)

Duomenų rinkimo metodas, kai apklausos atlikėjas tiesiogiai bendrauja su respondentu ir atsako į iš anksto parengtą ir su užsakovu suderintą klausimyną. Šiuo metodu galima atlikti apklausą visos Lietuvos mastu ir užtikrinti reprezentatyvių duomenų surinkimą pagal geografines teritorijas bei demografinį respondentų pasiskirstymą pagal lytį, amžių ar kitus kriterijus. CAPI metodas yra lankstus ir pritaikomas įvairiems tyrimų tikslams.

Pasitikėjimo verti skaičiai

105
Atlikti
tyrimai
56
Lojalūs
klientai
90+
Apklausėjų komanda

Gaukite nemokamą paslaugų įvertinimą!

Neabejojame, kad teisingas kelias į ilgalaikį bendradarbiavimą prasideda nuo pirmo kavos puodelio.

Susipažinkime. Padėsime atrasti Jūsų verslo galimybes ir parodysime kelią į norimą tobulėjimą

komandos narė
Neringa Bukauskaitė
Projektų vadovė
Apklausos Tyrimai